Tung filosofi

Hon säger:

Första gången var han där me sin tjej och jag märkte hur han råglodde , alltså hela tiden när han packade i kassarna och hela vägen uppför trappen på väg ut ur affären vände han sig om.

Hon säger:

Och i början kände jag lite obehag inför sättet han stirrade på mig

Hon säger:

Så kom han tillbaka SJÄLV en eftermiddag när jag jobbade

Hon säger:

Och han gick runt, runt för att min kassa skulle bli ledig

Hon säger:

Så har han gjort så ngra gånder .

Hon säger:
Och som han glor. . .
Hon säger:
Han liksom klär av mig med blicken!

L i n n e a - säger:

Kan man inte stå i kö?

Jag antar att jag är för trött, egentligen, för den här sortens konversation nu eftersom jag fann det här i efterhand väldigt nöjesfyllt. Efter att jag nu har skrivit en lång lista på vad jag ska packa, ta med från mamma och lägga i plånboken så ska jag ta en dusch (vill inte lukta usch!) och sen ska jag läsa lite i min booooook för att förhoppningsvis kunna lugna ner mig lite för att senare kunna somna. Mitt liv är så upphetsande att jag blir full av beundran att jag reder ut det.

Jag hoppas i alla fall att ni är lite avis på mig (trots att ingen kommenterat det!) så jag lovar att posta ett vykort i bloggen. Eftersom jag också har en drös med goda vänner så funderar jag på vem som ska få gästblogga.

Gör såhär:
Skriv namn och smeknamn följt av en kort motivation till varför du ska få gästblogga i min blogg i en kommentar. Dragning sker i morgon innan jag åker.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: proppen

Det är väl ingenting o fundera på? Jag är din allra bästa vän o en aktiv bloggare och känner idg bäst o antagligen kommer hålla bäst kontankt med dig, Känner du som mig? Tveka inte, utan hör av dig!

Singeltjej_14

2008-12-15 @ 15:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback