Uga uga booga.

Och vad jag har cyklat långt idag. Jag har nog aldrig cyklat varken så långt eller så snabbt. King är jag. Men kul var det inte förän efteråt när jag glömt både underkläder och strumpor. Bara Malin och jag vet hur vi löste det problemet. ; )

Annars så har kvällen flutit förbi i sakta mak. Malin lovade mig att hålla i mig i morgon eftersom jag redan nu har 7 blåmärken och inte vill dra på mig några fler. Kan det vara så att jag har någon slags brist som gör att jag lättasre får blåmärken eller har jag bara oturen att vara så klumpig hela tiden? Skulle jag gå till polisen idag och säga att det finns någon som slår mig skulle de inte tveka på att ta in mig. Stackars mig.

Jobbig blogginspiration idag. Det finns ingen alls.

I morgon ska jag i alla fall ha kul med mina vänner. Malin, Sofie och Helen än så länge. Vi får se om det blir någon mer. Jag har dessutom hört att Malin har ett badkar och att Sofie och jag ska till Sälen på nyår. Jippi.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback