Undra vad det blir för mat..?

Adele blev jätteglad när jag kom för att ta in de små liven. Lillebror och Widde de hade nog gärna stannat ute en stund till. Kissen som kom gående jamade konstant men jag hittade ingen mat så han (eller den?) fick vara utan.

Jag hade tänkt att åka och sola idag men ingen pengen jag har. Jag måste spara nu så att jag hittar mig en bikini i Stockholm. Jag längtar efter hotellfrukosten också, det är nog den jag ser fram emot mest. Bortsett från att ligga på stranden och solens strålar som gör mig till en pepparkaka. Det enda jag ska ha på nyår är lite i kristyr i fogarna, det får bli min nyårs-outfit. : )

Jag längtar efter värmen men kommer sakna alla här hemma. Jag kommer hem den 27:e, då ska jag träffa Tove både söndag och måndag. Jag gissar väl på att om vi ska till Sälen att vi åker den 28:e eller 29:e? Måste tala några ord med Sofie, men det blir ju inte så lätt eftersom hennes telefon bestämde sig för att kolavippen igår.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback