Tack för att jag har er!

  

Hanna                   Malin                     Frida
   

Beate                            Sofie
  
Tove                           Marre


FÖRSTÅR NI HÄNDELSEVIS HUR MYCKET JAG KOMMER SAKNA ER?!
Antagligen inte, jag tänker på er alla på ett speciellt sätt.
You go girl, allting kommer lösa sig, mister du en så står det tusenfaldigt åter,
det blir din tur någon gång den också, tänk inte så mycket - bara gör, jag önskar dig den finaste julen någonsin och
Maria - simma lungt (förfan!)

Jag ska ha're bra i Thailand, om ni är snälla kanske ni får ett julkort?

P

Kommentarer
Postat av: Marre

Men va söt du är!! Ha det så bra och schtek galet :)

2008-12-18 @ 09:00:48
Postat av: Hank.

gullunge!

2008-12-18 @ 11:44:50
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/
Postat av: beea

Tack för att jag har dej :)

2008-12-18 @ 13:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback