Jag fullkomligt HATAR barn.

Hatar är ett starkt ord. Ett riktigt starkt ord med stor innebörd. Det går nästan inte att hata någonting, men det finns någonting jag hatar just nu, det är barn. För jag vet, jag fullkomligt jättevet att jag kommer få konstiga barn.
Antingen fula:


Och missbildade ungar:



Eller arga ungar:




Vet ni den där reklamen för Polarn och Pyret när typ en 7-årig unge springer omkring och sabbar sina föräldrars vardag genom att hälla ut alla möjliga konstiga saker på sin klänning? Henne hatar jag. Hon är nog den största anledningen till att jag inte kommer skaffa barn, bara för att jag vet att mina barn kommer bli som henne. Jag bara känner det i magen. Aldrig, aldrig, aldrig att jag föder ut en unge så att jag håller på att dö för att sedan tvingas leva med den lilla sabotören i hela mitt liv! ALDRIG!


Jag vet inte, jag kanske bara är lite trött nu, men aldrig en sjusitsig soffgrupp ur den änden! ALDRIG.
P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback