Bildspecial 1

Nu ar vi tillbaka efter en svang hos skraddaren, pappas nya elva skjortor alltsa, sen at vi en bit mat, fried rice with shicken (det sag mycket franare ut att stava det med s i stallet for c, haha) and cashewnuts, min standigt aterkommande favoritratt och efter det blev det en svang pa den lokala marknaden.

Nu ar jag sa sjukligt trott att jag snart somnar sittande, forst har jag lovat er alla att uppdatera med lite bilder, och jag haller val vad jag lovar anda...
Hittade forovrigt en jattefin tshirt till Sofie idag, vi far se om det blir den i morgon pa marknaden eller inte. Om du har tur alltsa, vit eller rosa...



Mossan satt dar den skulle, ute var det ju -64 grader C
(Frida, mitt har ser pissgult ut, vad gora!!)




- Pappa, pappa. Ta kort da. Forsta doppet!




Att skvatta vatten pa kameramannen ar alltid lika roligt.
Cool ar jag i Mallans bikini!




Simma - DET kan jag, som en liten groda.





Sahar glad kan man vara i Thaiet!

Nu blir det sova-sova sang, ska upp tidigt till stranden i morgon sa att man hinner bli lite brun!

Puss, saknar er - ni vet vilka ni ar!



Kommentarer
Postat av: Hank.

ha, vad söt du är.

2008-12-20 @ 17:53:08
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback