They are just to happy to care tonight.

Pappa stormar in:
Kolla om du hittar en restresa till dagarna innan julafton.

Wei-wei-wei-wei-wei. Hoppas jag slipper det här skitstället!

Så hittar ni en billig flygstol till Thailand 22-29 december så säger ni till mig. Pappa och jag ska resa runt i Thailand en vecka. Det... Blir spännande.

Den här söndagen höll på att bli en skitsöndag men nu ska jag leta flygbiljetter - right back in your face. Ska leta en stund sen är det sova-sova-sängen för mig. I morgon hoppas jag på att få köra lite häst, för det är KUUUUL.

Fick nyss ett sms av en vän. Det lustiga är att vännen kan göra just denna sak som det stod på sms:et att hon gjorde samtidigt som hon skrev till mig... Att hon gjorde det. Hänger ni med? Lustig är väännen!




Vissa saker saknar man mer än andra. Just nu saknar jag andra saker mer än vissa.

P

Kommentarer
Postat av: proppen

Visst är jag grym :P

2008-12-08 @ 01:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback