Varför alltid jag?

I morse skrev jag att det inte fanns någon anledning att gå upp idag. Efter ytterliggare några timmar känner jag fortfarande samma sak. Varför gick jag upp i morse? Varför låg jag inte bara kvar och åt upp alla Ferrero Rocher och viftade på tårna? Varför?

Skjutsade Martina och Elba till Nyrk efter att jag växlat några ord hos Hanna. Sen körde vi även iväg med Beatrice till Nyrk och allt gick som det skulle tills vi efter träningen kom ut och märkte att bilen var låst. Bilen hade självmant låst in sin egna nyckel i sig själv. Resten kan ni ju räkna ut själva.

Nu har jag ätit en clementin och ska äta ett kokt ägg snart. Efter det blir det bara att packa väskan och ge mig iväg till spinningen som Malin håller. Måste växla några ord med henne också.

Hörs i kväll.

P

Kommentarer
Postat av: Pernilla

åååååh, ferrero. damn you! jag har råkat fastna för din blogg. men det känns bra. jag gillar't.

2008-12-11 @ 23:01:54
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback