Världens snällaste Elin



Hon tänkte på mig när hon fick ner en fribiljett till Harrys i kväll i postlådan och skulle posta den till mig men visste inte vart jag bodde riktigt så nu ringde hon och frågade om jag ville ha den. Ytterliggare en billig kväll för min del. Sånt gillar jag. Nu bliev det alltså bara en hundring lite drygt för spriten sen blir det nog ingenting inne på Harrys då jag kanske tänkte ha min ballongkjol. Bara Sofie, Emma och Frida vet vad jag menar.

Nästa vecka ska jag dessutom få träffa Skrutten Lina som varit i Oslo huuur länge som hellst och nu vankar sig hemåt mot jul. Elin och Lina på en kopp påste är inte dumt dä'nt.

Jag hoppas vi ses i dimman. Nu ska jag åka till ett skönare, varmare ställe nämligen solariet i sporthallen. Me like.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback