Varmt, klibbigt, keltigt, myggigt men alldeles underbart

OCH vet ni vad jag upptackte? Joo, att hotellet har gratis internet, vi far varsin morgonrock, varsina morgontofflor, gratis vatten, utsikt fran toan in i vardagsrummet, varsina paraplyn. . . Jag skulle kunna fortsatta sahar for evigt men varfor?

Vi ladade, efter tva timmars somn pa planet, i Phuket runt 10-snaret eftersom planet blev tio minuter forsenat, vi var ocksa tvugna att flyga runt nagra bengaliska eldar som hargade naganstans... Vid bergen... Pa vagen ner sa det tog lite extra tid. Runt 12 var vi pa hotellet och bytte snabbt om till badklader och smorjde in oss och bara en kort stund darefter lag vi pa stranden. Den var precis lika mjuk, vit och fin som jag kom i hag den.
Nu, nar vi sovit nagra timmar i solnedgangen, har jag dragit 10 langder i 50 m poolen, duschat och klamt en chokladkaka. Smarrigt.
Nu ska jag nog forsoka dra mig tillbaka till hotellrummet snart, da jag tror att pappa undrar var jag ar och jag behover sminka mig for kvallen, for vet ni..?
Stallet kryllar av snygga killar - SKANINGAR!
Meeeen det ar ju inte fest utan fest  - sa pappa och jag tar det lugnt med skraddaren i kvall, blir nog en redig promenad eftersom han haller hus i andra anden av Karoon.

Hors igen i kvall, for min del, eftermiddag for er del.

Ha det bra nu, cause I har....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback