Wild and bananas.

Förlåt alla mina stammisar att jag uppdaterat så galet dåligt idag. Jag kom precis i säng och har sedan klockan 10 i morse snurrat runt utan en lugn stund.
Nyrk med Martina, hem, åt och duschade, plockade upp Tove och åkte till Stavlösa för att bränna några skivor, åkte till Malin, tröstade henne lite och åkte förbi Martina för att lämna en "present" och sen hem. Nu har Malin min bil, jag hoppas verkligen att den är hel när jag får tillbaka den.

Tove och jag gick bananas när vi skulle åka hem till Motala från Stavlösa förut. Helt totalbanans blev det och det slutade med att fyra snöpinnar gjorde oss sällskap i bilen. Tänk er, i min lilla Skoda hade vi fyra oranga snöpinnar med reflexer på mellan sätena, och fullt med jordiga avtryck i taket. Det var inte min idé vilket gör att jag bara är medhjäpare till dådet. Antar dock att det är min registeringsskylt grannarna snappat upp och det är väl därför jag som åker dit i vilket fall.

De fyra pinnarna befinner sig nu hos tre olika ägare. Mr Poop fick en, likaså Malin eftersom hon var tvungen att muntras upp. De andra två fick Martina. Undra om hon blev glad?

Nu är det verkligen läggdags, förlåt Sofie. . .

Jag kommer inte uppdatera något i morgon, vad jag tror just nu, så vi hörs igen torsdag kväll, vilket betyder GOTT NYTT ÅR allihop.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback