Yadiyadiyad.

Meningen var att jag skulle lägga in en bild på Benny i det vintriga landskapet men eftersom... (lång historia väldigt kort)... jag körde över sladden med skrivbordsstolen och yadiyadiyad så funkar inte telefonen. Det får bli någon annan gång.

En mycket spännande man vid namn Joakim ringde mig i morse fem minuter efter att min klocka ringde. Då var det minsan arbetsintervju i morgon igen. Denna gången i stan. Vi får se om jag taggar eller inte, koden upp har jag redan glömt. Det löser vi. Pratade också med Sofie för en stund sedan som lurade mig att jag skulle vara på CityGross (då) om 1,5 timma. Då fick jag lite smått panik och var nära på att slänga mig i dörren till duschen eftersom jag inte han märka att den var stängd men det var ju 2,5 timma kvar. Så nu chillar jag lite innan jag ska göra mig lite lunch och sen duscha och dra iväg.

Chilla har jag förövrigt blivit trött på. Upp och aktivera mig! Dock ingen promenad till V-mon som Hank föreslog. Hur tänker hjärtat? Där lär det ju inte vara snöröjt i alla fall. Pfft.

Off and go med lite lunch nu så här till frukost. Mums.

P

Kommentarer
Postat av: Hank.

Men nea, det blir ju mer motstånd när snön är kvar :)

2008-12-04 @ 11:56:12
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback