You work all night, all day to pay the bills you have to pay.

 
Här kommer jag och min far tillbringa en vecka. Jag är inte avundssjuk på det äckliga Sverige-vädret. Inte det minsta, minsta.

Hoppas ni är lite avis på mig i alla all. : )

I morgon har jag nog massvis att göra. Tror jag. Jag måste försöka hitta mina gröna shorts, som jag nu hoppas att jag kan få på mig utan att de sitter som ett korvskinn. Jag måste tvätta, stryka lite och packa allting. På torsdag åker vi nämligen till Stockholm eftersom pappa har en kickoff med jobbet så jag får väl hänga lite på hotellet. Jag har eventuellt planerat in en fika med Sandra T från Vättershall denna sommar annars ska jag bara leta bikini, äta hotellfrukost och slappa på rummet i bubbelpoolen. Soft - äre.

Mamma och Henke pratar om Polisen i Mjölbys cafiteria:
Mamma säger: Men ska DE göra både och?!
Henke säger: Ja, de kan väl både städa och göra mackor?
Mamma säger: Det här är diskriminering!
Henke säger: ?
Mamma säger: Jaa, bara för att de är kvinnor kan de väl inte gör allt?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback