You're singing a song

Relaterat till mitt förra inlägg om Womanizer så kom jag på en text till jag inte kunde även om jag tror det, det är Amy McDonalds ketchup-låt.
"You're singing a song, thinking this is the life, and you wake up in the morning and your hips they were a size"
För mig är det klockrent men när folk tittade på mig när jag nynnade den i gallerian häromdagen så kom jag nog på att det var fel.

Skjutsade Martina till träningen idag och fick träffa hennes Dear Beloved Lillasyster Julia. Eftersom ni vet hur mycket jag älskar barn så tog jag tag i det hela och puss-stormade henne och kramade ihjäl henne. För det fick jag en naken rumpa mitt i ansiktet när Julia bestämde sig för att moona för typ hela läktaren. Gud, jag bara älskar barn. Falskt sjunger de också.
Hon skulle berätta vilka låtar de skulle sjunga på Luciatåget i morgon på dagis. Efter det så minns jag bara att jag hellre hade velat sjunka igenom soffan. Sofia berättade senare att hon lagt värsta brakaren och skrattat högt. Nämnde jag att jag ÄLSKAR barn?

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback