-Vin är äckligt! -Ja, men det blir fan så mycket roligare!

Nu landade jag precis i min, för dagen, väldigt sköna säng med laptopen i knät. Jag vet vad herr Bjelling skulle sagt som Elin skulle reagerat på:
"PH-värdet blir högre och ni får svamp!"

Tove har ringt ett antal gånger både idag och igår och tjatat på att vi sa ses så vi bestämde oss för att åka dit och skriva lite brev. Det blev inte många brev skriva men desto mer tjejsnack. Jag gillar tjejsnack.



Må hända att det ser ut som jag ligger Sofie, vilket inte riktigt är fallet.
Däremot saknade jag att ligga Hanna, eftersom inte hon var där. Den kär-ringen har vi inte sett susen av på länge nu. Undra om hon lever?

Jag hittade lite roliga anteckningar på min mobiltelefon från lördagskvällen som jag skulle ha som just minnesanteckningar till bloggen. När man några dagar senare ska försöka komma ihåg vad man menar med "Jag är ful så det känns i kinesocst "  eller "Nu har jag podies pulla på min hand!" så är det inte lika lätt. Allt var säkert klockrent under kvällen, självklart. Men nu? Någon som kan hjälpa mig att minnas?

Nu blir det sussning och godnatt efter en lång dag med mycket aktiviteter. I morgon väntar snabeldraken och disken jag lovade mamma att ta. JAG VILL BARA HÄRIFRÅN! Take me away, someone?

Vi hörs väl i morogn. Eller nått.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback