Amos Lee

Undra om det är en kille eller en tjej? Låter som en tjej när den sjunger, men Amos låter ganska maskulint ändå?

Elba var ungefär lika fascinerad av skogen som jag idag så vi tog ett unisont beslut för ett pass på banan. Det skulle vi inte gjort, eller rättare sagt, Martina skulle inte övertalat mig att övertala Elba. I morgon kommer jag ha jätteont överallt, det känner jag det. Min rumpa är inte vad den en gång brukade bara. Men så sakta så sakta kommer den bli! Jag kommer bli biff om jag fortstätter såhär. Då ska jag klå alla i benbrottning.

    

Nu ska jag studsa in i duschen, jag är faktiskt ganska pigg ändå, klar liksom. Jag bjöd in fru Karlsson på lite tacopaj a la veg sen men vi får väl se om hon droppar förbi. Juste. Måste skippa osten också om hon ska komma... Hon får nog höra av sig rätt snart, innan jag handlar hellst.



Jag behöver ett nytt uttryck för Off and go, det känns lite uttjatat.
Men...
OFF AND HERE WE GO.

P


Kommentarer
Postat av: erka perka

Det är en kille:)

2008-11-20 @ 18:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback