"Att säga vad man tycker är ett dyrt nöje"

Det läste jag i går i Corren, precis som jag läste om Gunnar som fyllde tre år, Joel från LHF som börjat med hockeyn igen efter att inte ha platsat i LHC och om Chrille, Martinas Chrille, som gestaltades i form av en julskinka. Att läsa Corren är sådär halvroligt. Det fanns dock en rolig sak men det kommer lite senare.

Jag hittade också en annons i Östgötatidningen som jag ska svara på nu. Det blir nog finfint ska ni se. Efter det blir det snabbfrukost, byta om och sen iväg till Bollta. Rida och mocka står på schemat och sen är det bara hem och duscha för att sen åka in till sjukgymnasten. Skynda, skynda! I kväll blir det Idol med Brallan.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback