Baaaww-waoooow (Nyhetsintrot)

"SnyggLars" sjöng Nirvanas låt Smells like teen spirit i Idol och det fick mig osökt att tänka på den natten när min ungefär 50 cm gånger 30 cm stora Kurt Cobain-tavla åkte i backen och sprack. Den hänger fortfarande på väggen men dock utan glas. Fin är den.

Nu har jag ätit tacos med la famiglia och gjorde precis lite chokladsås som jag åt tilsammans med en portion glass och banan. Utsökt gott!
Suttit och terroriserat Sofie med sms nu när hon är och träffar Morgan.
"Morgan tror inte på mig att det var ett fylle-mms jag skickade förra helgen. Berätta vad det var för något!"
"Ser han den inte? Men du står i bara underkläder inne på Hugos toalett och försöker gnida kön med mig?"
"Men sluta, nu tror han ju på dig!"
"Ja, och sanning är något som betyder mycket för mig."
"Men han tror ju på dig! Berätta vad som hände!"
"Bra. För det är faktiskt så att jag klarar inte av folk som ljuger... Typ. Det kanske var Beate förresten som stod i strumplästen? Men vad gjorde du egentligen? Var det ditt hår jag höll i när du spydde?
"Jag hatar dig."
"Nej, men ärligt. Jag tog ett kort och skickade iväg och du tog ett (kan vi inte i alla fall låtsas att du höll ett finger i munnen sådär porrigt?) och skickade till Morgan men du visste att han inte kunde läsa. Jag kommer inte ihåg hur det såg ut för jag var nog ganska kastrull."
"Tack!"
"Varse!"

Är det inte det vänner är till för? Ställa upp i vått och torrt?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback