Back to my home town - mo-town.

Nu har jag uppdaterat min I-pod och formaterat den. Den var full med massa konstigt skräp som kommit från min pappas I-pod. Typ Eagles och Per Gessle - inte riktigt min melodi. Nu missar jag dessutom That 70's show för jag känner att det börjar bli dags att borsta tänderna och dra iväg till mormin. Om inget annat spännande händer i kväll så ska jag titta klart på antigen Mamma mia (före tredje gången gillt) eller NileCity-dvd:n. Vi får väl se hur det blir med det.

Nu ska jag packa väskan och bege mig för att sitta i Stavlösa själv när det blåser och regnar ute är inte speciellt kul. Det spökar ju här i korkarna också, så att säga.
Jag kan ju ta med mig hårborttagning så kan jag ägna morgondagen åt att sanera min kropp från olustig hårbeklädnad. (Det lät fruktansvärt spännande och givande en tisdag!)



För att jag brukar ha världens snällaste pappa som köper hem min favoritglass!



Och för att det för det mesta ser ut som en arkeologisk utgrävning när jag ätit en stund. Ett måste med Ben and Jerry's är att man äter direkt ut förpackningen.
Caramel Chew Chew. Har lite kvar fortfarande, men det sparar jag tills onsdag kväll.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback