Bloggpaus för att lära mig andas

Jag har en "attgöra lista" som jag ska fylla på under mitt liv. Självklart bocka av också. Den börjar såhär, utan inbördes ordning:

O Flytta till Manhattan
O Ö-luffa i Grekland
O Åka till Gothland
O Flytta ihop med Tove och Beate (och Hanna?)
O Flytta hemifrån, på riktigt
O Få ett riktigt jobb med riktig lön
O Adoptera minst ett barn
O Göra X  innan jag dör
O Resa jorden runt
O Ta truckkörkort
O Få en anständig inkomst
O Ta BE-kort
O Bli lite mer vuxen
O Sluta skämmas för mig själv, jag är vacker!
O Sluta hitta dåliga ragg
O Köpa en vaan och åka på husbilssemester till Europa och jobba
O Skriva ner tio mål i mitt liv och gräva ner dem tillsammans med Beate, Tove, Hanna och Sofie.



Ø Jobba i tävlingsstall som hästskötare/groom
Ø Göra X  innan jag dör
Ø Åka på skåneresan
Ø Lova mamma att städa rummet & tvätta och genomföra det

Nu har jag kryssat av några saker till.



Jag känner att bloggen stigit mig åt huvudet och inser att den inte gör mig lyckligare just nu. Jag kommer ta en bloggpaus för att lära mig andas och vara nöjd med mig själv. Jag orkar inte med att någon annan för tillfället dömer mig vill bara kunna vara tillfredsställd av min spegelbild. Jag hoppas ni förstår mig.

Så off and go för ett tag. Vi hörs igen!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback