Dagsplanering.

"Fluttost!" - ropar ville halv 10. 10:15 bestämde jag mig för att gå upp. Jag kan inte sova bort hela dagen så mycket som jag har att göra idag.
Jag gick ut och gick en timme innan frukosten, som blev två kokta ägg, några körsbärstomater och en liten, liten, jättesöt morot. Nu blir det "lunch" med Grybäcken på stan. Henne har jag inte träffat på jättelänge, eller såg jag henne på Harrys förresten?
Fest i kväll - och då ska jag försöka komma ihåg lite mer tills i morgon. Måste åka en sväng till ÖB sen också, innan det måste jag tigga lite kontanter av min mor. Juste, Bollta och styrketräning också!
Men nu, som sagt, blir det stan och Elin. Mysigt!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback