Det är ju aldrig någon som läser rubriken i alla fall.

Hos Haany ser det ut som kriget, precis som mitt hår. Jag har duschat men inte ens försökt att reda ut det. Det är seriöst det största trasselsudd som skapats. Men, varför inte bara kapa av allting? En extremkort page?

Jag vet en person som inte vaknade i sin säng i morse utan någon helt annanstans. När ögonen slogs upp var det första som skådades en stor stridskniv. Vad är reaktionen då? Machetas i sovrummet? Vad har denna människa en stor kniv till? I sovrummet? Vad är själva grejen?

Jag tror mina kompisars börjar bli lite trötta på mig. Jag vet inte om det är min telefon eller deras telefoner det är fel på men hur som haver så hör jag aldrig vad folk säger. Det har resulterat i att jag kopplar bort helt och hållet och gör  någonting annat i stället, helt ofokuserad på konversationen. När personen jag pratat med sen säger "precis som jag sa förrut" eller "kommer du ihåg när jag berättade om den där?" så är jag helt borta. Det känns nästan som ett handikapp.

Beate och jag återkommer i kväll. Verkar som det inte blir några löv idag... Vi verkar inte vara så peppade, riktigt.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback