Det finns killar så finns det riktiga svin.

Jag är way to fast för min egen dator. Det är ballt. Cool-poäng till mig.

Hittade ett jobb jag är intresserad av:
Är du intresserad att jobba med grisar?

PigEk Konsult söker 2 stycken engagerade medarbetare som vill jobba i team. Vana önskvärd men upplärning kan ske på arbetsplatsen. Bostad finnes. Boxplats kan ev. ordnas. Flexibla arbetstider.


Grisar har ju alltid varit ett stort intresse. Stött på riktiga svin, så att säga. Men det är med boxplatsen tycker jag verkar intressant. Ska jag bo där? Eller är det när Hanna kommer på besök som jag ska pyttsa in henne där? Det tåls att fundera på detta. Förövrigt har jag sökt 4 jobb på en timme. 24 timmar på ett dygn. 96 jobb. Svinn på ca 10. 86 kvarstår. Jag måste väl få ett jobb om jag söker 86 stycken? Jag nöjer mig med ett. Jag behöver inte fler. Ett litet jobb.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback