Djungeltrumman på ArlaPlast

Sängen tidigt idag, konstigt. Kan det bero på att jag har gjort saker idag som kroppen nu berätta för mig att den är trött?

I morgon har jag bestämt mig för att jag ska ut och springa innan jag ska till ortopeden. Jag märkte idag när jag sprang i regnet från bilen att det gjorde ont när jag sprang. Då har jag något att "klaga" på i alla fall, plus att jag får motion, vilket jag behöver. Vet ni? Jag önskar att jag hade jättebra kondition så jag kunde springa flera mil utan att få ont i kroppen. Det hade varit skönt.

Jag har också fiffinulat ut att en arbetskamrat till min mor, Marret, hon och mamma har gått ihop i en pakt. Kul för dem, värre för oss lidande ungdomar. Vad gör man inte? Jo, ber Adam laga precis samma rätt som jag gjorde idag. Då kanske de inte är så kaxiga längre?

Nu ska jag nog släcka och lägga mig, tror jag. Det kanske vore skönt.
Skönt också att denna dag varit lite mer positiv än gårdagen.

Sköt om er.
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback