Do it look like I sell drugs?

Steg precis innanför dörren och då ringer Tove ytterliggare en gång. Tilläggas till historian bör också göras att jag sa hej då till henne för 10 minuter sedan. Hon hade tråkigt och ville hitta på något. Snälla, lilla vännen. Om jag inte har något liv har du defenetivt inte något liv!

Halv 8 mötte jag mina tjejer på Hugo och fikade. Maria, Sofie, Beate och Tove. Mycket skitsnack, killsnack, skvaller och underbältetskämt kryddar min annars ganska tråkiga vardag. Fattades gjorde Sofia B, Hanna och Malin. Men Malin får jag träffa på lördag. Mysigt.

Nu är det fotboll för hela slanten eftersom Henke uppgraderat vårt boxerpaket till något "vi-har-alla-(tråkiga)fotbollskanaler"-paket så nu är det just det enda vi tittar på. Madrid-Juventus. Fan vad kul.

P

Juste!
När jag gick in till stan förrut så gled det upp en cyklist brevid mig när jag gick på trottoaren. Jag hade Ipoden ikopplad i öronen så jag hörde inte vad han sa. Han var kanske lika gamal som jag men såg lite lustig ut. Jag tog ut hörsnäckorna och hör då att han frågar hur gamal jag är. Jag svarar:
Alldeles för gamal för dig.
Och sätter in Ipoden igen och går vidare. Han cyklar fortfarande vid min sida och tittar på mig, hör att han mumlar någonting om att han bara undrade. Jag tar upp telefonen och ringer Tove. Innan jag vet ordet av är han redan långt borta. Tänk om han hade tänkt våldta mig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback