Drog just mitt huvud i lycktstolpen

Hanna väckte mig, som hon lovade, ungefär en timme alldeles för tidigt. Men minsan, hämden är ljuv. Sen fick jag ett kort på lite småhjärtan skickade till mobilen. Ni tänker säkert att det är en kärleksförklaring från Hanna till mig, men icke. Blodiga, feta, äckliga grishjärtan i en förpackning, nejtack. Hanna blev just asförklarad. Det är också en titel, dock inte en så bra sådan.

Möta Hanna hos henne kl. 11, kokar mitt ägg, sitter i sexigaste understället. Same old, same old. Solen skiner ljuvligt idag och det verkar vara vindstilla, men jag orkar inte ta in det riktigt eftersom jag är som slagen i en bänk. Jag har ont i rumpan och i magen och det känns ungefär som jag håller på att få migrän. Vi får väl se. En liten orosklump i magen för i kväll också... Det löser sig, som jag alltid brukar säga.

Frukost nu.

P

Kommentarer
Postat av: Hank.

Småhjärtan såg väl ut som en ljuvlig frukost!?

2008-11-21 @ 10:43:16
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback