Ensam i kväll igen

Tips från min bloggcoach Sofie att man inte ska skriva mer än 8 inlägg per dag - men det struntar jag i. I morgon kanske jag inte har tid eller lust att blogga så därför skriver jag nu när jag faktiskt vill.

När Danni i gamla A-teens säger "Jag är ingen romantiker, jag är en riktig myskille som laddar upp med myskläder i soffan och chips, godis och nybakade bullar!" så får jag abstinens. Jag vill ha någon som kramar om mig. ATT det ska vara så förbannat svårt. Att jag ska gå från ett långt förhållande rakt ut i singellivet och känna att jag inte vill vara ensam är väl ändå sjukt?

Förresten ringde aldrig Linn Hultén tillbaka TROTS att hon skickade ett sms och sa att hon skulle göra det. Och nu? Ska jag ringa henne i morgon igen eller vänta tills hon ringer? Tuff question.

Blir nog sängen snart. Ännu en väldigt givande dag, hurra, går till enda.

P

Kommentarer
Postat av: Proppen

Jaa de ska jag bli när jag blir stor.

Bloggcoach?

2008-11-06 @ 19:04:29
URL: http://tottetito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback