Ensamt att gå upp, själv.

Frukost, underställ, bilen, Elba, skogen, duschen, stan, Sofie, fika, bilen, pappa.

Så ser min dag ut i stödord. De behöver jag nästan eftersom jag känner mig hyperupptagen idag. Blir inte mycket bloggande från min sida! Men, men.
Åt precis frukost, stekt ägg-macka och ett glas vatten. Jag ska nämligen deffa nu i några dagar, inget onödigt socker, typ juice, bullar, choklad eller glass. Bara mat. Frukt får jag äta, för det är det enda jag hinner äta på dagarna.

I helgen åker vi och hämtar Martinas nya pålle, Beatrice Pan, och efter det kommer jag ha mycket att göra. Martina kommer inte hinna rida Elba alls så tills hon hittar en fodervärd eller säljs så kommer jag antagligen få rida henne hur mycket jag vill. (Jag tror det blir lite vila för Elba nu, lite nedtrappning i tränandet) Det ska bli lite kul. Ha någon att rida ut med också.
Bollta-Bus får på sig skor i kväll så i helgen, när Sofia är i Göteborg, är det jag som rider pållen och mockar skiten åt henne.

Men nu måste jag skynda mig. Ska träffa Sofie på stan runt 15. Jisses.

P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! lovar att det kommer nått fint från Göteborg:)

2008-11-27 @ 11:24:31
URL: http://sooooja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback