Goodwills nya medarbetare

Efter sjuhundratusen benspark med sax, fjortontusen dips, sjuttonhundra crunch, sexhundratusen sit-ups och fyra rygglyft är jag nu helt slut. Helt ap-slut, men det förstår ni väl, naturligtvis.
Ni skulle ju inte orka hälften.

Eftersom det inte går att ladda upp bilder nu genom denna fruktansvärt enerverade bloggtjänst så kommer de lite senare. Jag kan däremot meddela att jag fick jobb idag! Jag lyckades göra ett så bra intryck på Joakim från Danmark att jag fick både Maxi och CityGross så ni får komma dit den 4:e (Maxi) och den 13:e (CityGross) december och äta choklad hos mig. Anton Berg tror jag till och med att det var.

Linnea har fått ett jobb, Linnea har fått ett jobb!

P

Kommentarer
Postat av: Mallan

Nä, va kul :)

2008-11-25 @ 16:50:22
Postat av: hankan.

Congrtaz. Skumpa ikväll då?

2008-11-25 @ 20:04:37
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback