"Häng Patte", låter som dåligt barnprogram

Bonde söker fru i all ära, men en påse Polly gjorde kvällen ännu bättre. Mötte Sofie på Paletten när jag svängde in. Det var en konstig omständighet, kan jag tycka. Vad är oddsen?

Tittade på Märtas träning och jag tyckte det gick jättebra, även så Danielsson som var där och tittade så på lördag åker vi ner så ska Martina provrida Beatrice. Hoppas det funkar, det skulle vara så kul för henne. Det är hennes tur nu.

Kvällen är ung men jag har ingenting roligt kvar. Funderar på en dusch och sen läggdags med min bok. Det skulle vara skönt. I morgon kanske det blir lite ridande på dagen och kvällen innehåller spinning och lite brödbak?

P


Kommentarer
Postat av: hellllen

haha, du var ju roligt diskret när du checkade in danielsson ;)in ze house of bambooou!

2008-11-13 @ 09:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback