Helhypad lördag med Mallan

Någon gång vid 00:00 snåret hade jag skrivit ett Off and Go inlägg, tydligen. Men så blev det inte riktigt. I min säng låg jag inte förrän 05:15, efter en jättelustig bil som levde sitt egna liv, en lång natt hos Daniel tillsammans med Sofie och Daniels kompis. 06:45 ringde min klocka och efter en dusch och en kvickt tillvaknande så hämtade Martina och hennes familj upp mig. Sen var det 4 timmar skönt, mysigt lagom aktivt bilåkande till Sjöbo och Emelie som äger hästen Martina skulle titta på. Min humor var lika låg som jag kände mig vid det tillfället.

Tittandet gick bra och några timmar senare satt vi i bilen påväg hem. Skönt.

Nu drar jag snart iväg på nästa jippo. Malin, som sagt, och jag har planerat en slappkväll och jag är inte sen att meddela att jag tror att risken är stor att jag somnar.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback