Hold me right here, right now.

Fick just ett sms av Mia Åhagen, de som köpte Melissa av mig. Hon är såld till en tjej i Uppsala och kommer antagligen få det jättebra. Jag saknar henne bara så himla mycket. Hon var så speciell, det kan ingen säga något annat om. Min lilla Missa. Undra hur hon har det? Jag hade ju hoppats på att få pussa på henne en sista gång. Hon är trots allt min bästa kompis, men hon åkte i lördags. Typsikt.






Är lite deppig idag, men det är nog mest på grund av vädret. Lite för att jag gick upp klockan ett också. Men jag skickade in ett matförslag till middagsgruppen vid lunch på korvstroganoff så det kanske piggat upp mig lite sen. Lite NileCity har också en tendens att dra lite i smil-banden. Hanna ska ringa i kväll också. Då ska jag prata ut.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback