I could drink a case of you

Drick inte tranbärsjuice om du verkligen inte måste. Det smakar beskt, är fullproppat med socker och man blir sjukt pigg av det. Helt över-hypad. Eller, drick tranbrsjuice om du vill gå ner i vikt. Drick ett glas om dagen - det håller fettet borta från magen. Typ?

Min myskväll håller snart på att ta slut, precis som min batteri på mobilen. Glassen är nästan uppäten (nja, men nästan) och filmen är snart slut. Jag höll på att somna i soffan precis innan pausen så därför satte jag mig här för en sekund. Jag tänkte jag skulle sno lite bilder från Fridas facebook och lägga upp här.



Fingret var poppis under kvällen.       SötFrida.

 

Nu får tydligen inte Emma festa med mig och Frida längre, how come?



"Far across the distance and spaces betweeeen us!"



"You have come to show you... Go on."



Sofie säger: "Vi är seriösa nu då?!"



Jag säger: "Absolut! Men du har mindre bröst än mig i vilket fall!"



Undra vilka tankar som florerar i huvudet..?



Undra vad Sofie precis sagt?



Världens gulligaste taxichafför gav oss partymusiken innan Platå.



Söt-Emma och Puss-Sofie.

Trevlig kväll, stumps.

Åter till filmens värld. Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback