"I de djupaste vatten lurar de fulaste fiskarna!"

Nu har Henke kokat ägg till mig så jag slapp det missödet med ett exploderat ägg i micron den här morgonen.

Kim och jag satt uppe sent igår och pratade, tittade på Blade och spelade poker. Det var mysigt att få prata med någon annan som inte vet så mycket om allt redan innan. Djungeltrumman räckte tydligen inte till Kalmar och tur är väl det?
Vi kom fram till den väl beprövade testen "Alla killar är idioter", vilket jag också måste tillägga att Kim är en kille, han är praktarslenas praktarsle som han själv beskriver sig. Sen kom vi fram till att livet är till för att lära av sina misstag, sen finns det de personer som aldrig lär sig och 90 % av de som aldrig lär sig är nog, hypotetiskt sett, säkert killar. Så sorry, killar. Ni har lite att bevisa.

"Ska jag ta tystheten som världens diss?
"Nej, vara som att jag är jäkligt full och inte kommer ihåg vad jag skulle svara på..."
 
Okej. Killar ÄR idioter.

Och nu ska jag rausa iväg till duschen för jag ska möta Mallan på stan vid 1 och brorsan ska ha skjuts till systemet. I eftermiddag ska jag köra honom in till Vadstena på förfest kl. 16 och sen får vi se när vi (eller kanske jag?) åker till Frida. Sånt märks.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback