I Have You To Thank.

Har precis lagat mat och nu roar jag mig med att rensa ur min ipod och lägga in lite Chris Brown och James Morrison, förövrigt, väldigt bra artister. Hanna, du skulle nog älska James Morrsion. Det är lite din stil.

Jag lyssnade på Äntligen helg i bilen på vägen hem förrut. Det måste nog vara det bästa radioprogrammet som skapat tror jag. De är alltid lika rolig och man får en skön känsla i kroppen när de skrattar och har roligt. Förövrigt så har jag alltid älskat Carina Berg och i mix med en av sveriges roligaste karlar blir programmet riktigt exklusivt.
Daniel hade klubbat ner en kärring verbalt på en hamburgekedja nu i veckan. Hur man nu gör det är en vädligt bra fråga.

Pappa säger: Du är fan som min brorsa idag!!
Jag ser frågande ut.
Pappa säger:
Du är så fåstavig.

Så känner jag mig nog ungefär just nu.
Fåstavig.


Kommentarer
Postat av: hank.

I may do. Kommer ihåg att han hade ngn låt på radion för ett par år sedan. Kanske bäat at uppdatera sig lite då.

2008-11-16 @ 20:27:02
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback