I love, to forgive and forget.

Lite blött ute idag.


Åkte till stallet och gjorde livet lite surt för Elba förrut. Red ut i blåsten men så fort jag kommit upp i skogen mojnade det en hel del. Riktigt skönt faktiskt, trots att det småregnade lite. Vi intervallade runt Makadam och Åsarna, det tog ca en timme. Hem och byta om, duscha lite för att åka iväg till simhallen. 40 längder mer i kroppen och inte ett dugg tröttare. Det här är nog en sjuklig åkomma jag har. Jag kanske inte tar i tillräckligt?
Sen visade det sig att Henke var i Jönköping idag så därför vägrar mamma laga mat. Skoj.

När jag är i simhallen råkar det alltid vara penisonärstimmen. Det är alltid bara personärer där, och så jag då, givetvis. Denna timma verkar skifta lite från dag till dag, vilket också är lustigt. Kan de inte hålla sig till en speciell timme / dag som de abonnerar hela simhallen så slipper jag fastna mellan två sura kärringar i duschen. Bokstavligt talat - fastna!

I morgon blir det nog lite löp, ska höra om Haany är sugen på en uppfriskande förmiddagspromenad. (Är du det, Hanna?) Sen blir det kanske myskväll. Vem vet?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback