I think I might slow down.

Nu somnar jag snart sittades här och då är det väl bättre att jag förpassar mig till sängen?
Varför får jag jobbiga vibbar när jag sätter på Timbaland med The way I are? Varför sprätter det runt i kroppen och jag har svårt att sitta still? Det är likadant med Brinteys nya låt. Sjukt jobbigt, speciellt när man är trött. Det kan ju vara så enkelt att det är spasmer. Typ.

Sofie ska tydligen renovera sitt badrum så nu ska hon duscha hemma hos mig. DET ser jag fram emot.

Kan det vara så svårt att skriva "Jag vill inte." ? Det verkar som jag har frågat "Ska vi gifta oss?" men har bara frågat om vi ska ses. Varför ska killar vara så svårt?

Nu är det off för idag. Ett varmt bad, en vetekudde och en god bok ska göra mig sällskap. Tråkigt dock att inte kudden kan klia mig på ryggen.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback