I wanna pee-pee.

Min kropp värker (låter i alla fall bra att skriva så) och jag är jättetrött. Det kan ju trotsallt bero på spinningen, men vem vet? Vad är mina planer då denna nu entrande helg?
Fredag: inga, om inte Sofie ringer på morgonen och säger att vi ska rida. Vill inget hellre än att gå ut men min plånbok ekar tom.
Lördag: Tidigt som sjutton åker vi till Skåne och tittar på hästen. Var det Ystad? Hemma på eftermiddagen och myskväll med Malin, efterlängtat!
Söndag: Åker till min papo, kanske tvättar bilen eller något annat nyttigt.
Måndag: ev. Skånelandet igen, beroende på hur jag känner i helgen med allting. Vill jag, eller vill jag inte? Nervöst beslut.

Nu slår snart ögonlocken igen utan större ansträngning så kanske sängen skulle vara ett bra alternativ?

Om jag vaknar i morgon också så hörs vi väl då?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback