"Jag tänder nästan på dig"

Efter enbart 4 timmars sömn i natt så börjar man känna sig en aning ringrostig. Jag hade bara tänkt att lägga upp lite bilder från kvällen och sedan återgå till min fruga, Fru Johansen, i köket och Big in Japan som kommer snart.

 
Linney                                                         Sofie
 
Sofie & Linney                                           Haany
 
Linney                                                         Sofie
 
Haany                                                         Berky
 
Linney (Verkar ha fått för mycket           Haany
av det goda?)                                                    
 
Berky & Linney                                          Haany posar
 
Berky posar                                               Simpor och grodfötter
 
Helen posar                                              Och in i dimman!


P


Kommentarer
Postat av: Hank.

haha jag gillar den när jag posar ;)

2008-11-02 @ 23:40:15
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback