If I were a boy

Då skulle jag hitta på en massa saker för att utforska mitt nya kön, men jag sitter fortfarande här i min gamla vanliga, tråkiga kropp.
Nog om det.

Jag höll på att införskaffa mig en ny bil när jag åkte till stallet. "Hurfan har hon råd med det?" - tänkte ni. Och jag med. Men det var såhär. Jag han inte mer än svänga ut från uppfarten så kom en brud i 190 blås när det är högerregeln och som Erik Bjelling lärde mig en gång i tiden så ska man sikta och skjuta om man skulle kunna träffa en annan bil med vänster framlyckta så jag gasade på. Nej, inte riktigt. Men det var inte många centimeter från att få en ny bil. Hon var panikslagen och jag satt och skrattade (jag tror det i alla fall) men sen när jag körde igenom Fålehagen kom jag ju på vad som egentligen kunde ha hänt. Men, men. Det kommer fler chanser.

Pulla inte mig, du. Det ska du ha klart för dig. Din förädare.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback