If I were a boy.

Hanna väckte mig just med ett meddelande på telefonen och det ska hon få för när jag träffar henne senare idag. Vi skulle tydligen köpa farsdagpresent på stan sen, medans jag vet vad jag ska köpa så kommer Hanna gå i flera timmar. Promenadskorna blir ett måste.

Annars så har jag ju lovat min mamma och Henke att damma av hela huset, plocka iordning lite och diska. Vart ska jag börja? Tror jag börjar med disken faktiskt, för att sedan gå över till iordningplockandet och lagom till det gör min kropp så ont efter ridningen igår så då ligger jag på soffan och när mamma kommer hem påstår jag glatt att jag faktiskt har dammsugit.

Off and go, then.

(Först ska jag äta mitt nykokta ägg!)

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback