I'm a crazyness surrounding myselfe.

Min sedvanliga tur är med mig. Jag kanske lika gärna borde gå i ide nu när vintern kommer?
Jag började med att bära in assistenten från bilen, eftersom den har legat där i några dagar nu, smälte smöret, skulle tända lampan och tjoff så var allt dött i hela huset. Typ. I alla fall i köket.
Proppen har gått och pappa svarar inte - tjofaderittanlambo.
Jag gick ut och kollade in i det skåpet jag trodde var proppskåpet och därifrån bolmade det ut en massa rök, typ, inte. Och sen visste jag inte om man var tvungen att slå av någonting eller hur fan man nu än gör för att byta en propp!
Ge mig ett jobb! Då slipper jag baka bullar.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback