I'm about to see whats going on



Duschen satt där den skulle eftersom Nyckelby har en tendens att lukta
svinskit. Nu har jag dragit på mig kvällsstassen och väntar på att
rosmarinsbiffen ska bli klar så jag får åka till Hanna.




Mamma sa nämligen att jag fick inte åka någonstans om jag inte åt hemma.
Varför börjar jag känna mig som att jag har ätstörningar?



Sofia red Bollta en stund först och sen travade jag typ bara av henne. Det
var kallt, väldigt jättekallt för att vara exakt och Bollta vad på bushumör.

Jag hinner nog med en uppdatering innan vi drar från min vän Haany också
ska ni se så gråt inga floder nu bara för att jag inte kommer sitta här hela
kvällen!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback