In ze house of bamboo.

Idag har jag träningsvärk i höftböjarna, det känner jag det! Det måste varit för att jag stod på pilatesbollen, skulle jag tro. Jag hade ställt klockan på halv 11 för att jag ska träna på att gå upp lite tidigare och jag är faktiskt redan uppe. Martina ringde också, precis i samma sekund som alarmet tog fart och frågade om jag ville rida, och det vill jag väl. Så snart off and go till Elbsen.
Från pappa ska jag ta med vår bakmaskin för Hanna och jag ska baka bröd. Det är nice. Jag röstar på hålkakor bara för att de är allra godast. Man skulle ju kunna ta och baka en eller två satser bullar också... Vem vet?
Nu blir det rallybettan till Motala, byta om, frukost och sen Lilla Ängesby. Hästen behöver motion.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback