Infact, this is the life

You'd better be used to it.

Nej. För att ta tag i sitt liv lite och inte gräva riktigt så länge i samma hål så ska jag gå och duscha nu. Det är kanske inte det första man tänker på halv tolv en måndagskväll men jag är inte sovtrött och jag måste rensa huvudet lite innan jag försöker somna.

Jag hoppas innerligt på att min morgondag blir mer givande än denna dag. I morgon har jag ju mitt matuppdrag och rida Elba planerat. Annars ingenting. Hade tyckt det var kul om Sofie kunde följt med till Elba men hon får Martin-besök och jobbar på eftermiddagen. Vi får se om det regnruskar i morgon för då har jag avsagt mitt uppdraget. Jag vill gärna inte bli blöt i onödan.

Min bror berättade just att hans vän sökte till elefantuppdraget. Han lovade att ta kort på henne om hon fick det så nu håller vi tummarna. Alla två.

Jaha, men tio inlägg på en dag är väl inte så illa pinkar, eller vad säger du, bloggcoachen?
Hörs och såvidare i morgon. Det blir nog en pastagratäng i morgon och denna gång ska jag följa receptet, då kan ingen säga något.
Sov gott.
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback