Inte min dag idag.

Det är väl självklart. Nu har jag återställt min iPod 4 gånger, försökt att göra om allting men så är det en låt som ligger och är trasig någonstans som sabbar allting.
Självklart råkade jag ställa in den på turkista 4:e gången jag formaterade den och nu går det tydligen inte formatera om den för "filer som finns på enehten används för tillfället på datorn". Öh?

Sofie skickade ett sms förrut som jag tyckte var ganska roligt. De hade ringt från någon barnplacering och sagt att de fått hennes namn och telefonnummer med hänvisningen att ringa upp henne. Varför då? Ska Sofie adoptera ett barn? Det är tydligen mycket man inte vet om henne. : )

Åter till bullarna (som vägrar jäsa!) och iPoden.

P

Kommentarer
Postat av: proppen

Haha så kan man också se på de. Jag tänkte mera att jag, snart 20, ska bli omplacerad från mamma och Roger!

Jag hajar ingenting!

2008-11-17 @ 15:23:14
URL: http://tottetito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback