It is possible to eat yourselfe from pain (Sofie, när börjar vi?)

Dumma morgon!
Jag somnade om i soffan och vaknade för en halvtimme sedan. Vad har hänt med mig? Det regnar fortfarande så det blir definitivt inget ridande idag. Tråkigt. Jag var laddad för det. Eller... Regnkläder..? Nej! Jag orkar inte putsa hennes jädra sadel igen.

Min katt är nog sjukt. Alla vet att min Benny är den mest asociala katt som stått på denna jord. Han springer iväg så fort det kommer besök hit eller beter sig krampaktigt och spärrar upp ögonen av skräck när man försöker klappa honom. Nu ligger han på tangentbordet, spinner och njuter av att få vara i närheten. Jag tror någon har bytt ut vår katt mot en normal katt. Tack!

Förresten. Någon jag kommit på att jag inte klarar av det är Malou som har efter 10 på förmiddagarna. Finns det någon mer naiv person? Hon tror hon är bäst på allt den människan. Idag trodde hon att hon kunde göra chokladpraliner och publiken skrattade åt henne. Rätt åt ' na.


P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback