It's to late to apologize

På skoj sökte jag ett au-pair/hästskötarjobb i Skåne. Kvinnan hörde av sig idag och sa att hon tyckte jag lät intressant så därför skulle jag ringa henne i morgon. Jag funderar på att göra det november-december-januari tills min lilla Luke har kommit hem. Skulle inte det sitta bra? Nu känns det som jag har något på gång igen. En liten lättnadskänsla.
Förövrigt så har jag det här planerat för i morgon och resten av veckan.
Onsdag: tandläkaren tidigt på morgonen
Torsdag: ev. rida med Maria och Sofie
Fredag: Kanske Frida?
Lördag: -
Söndag: -

Jag har mycket att fylla min kalender med.
Eftersom jag kom på tandläkarbesöket nu så ska jag nog krypa till sängs.
Beate och jag var dessutom busiga och sökte ett servitrisjobb på Cypern nu.


P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback