Jag vill tillbaka till skolan!



Varför ska det bara regna hela tiden? Då blev det ingen ridning idag heller. Jag snor nog lite mynt ur pappas skål för att kunna åka och simma i stället. Nu kan det ju få komma snö, för nu har jag äntligen vinterdäck. Till skillnad från bilden då solen strålade som aldrig förr, precis som Elin själv. Hon är nog mångas solstråle. Har inte hört av henne på ett tag nu, och hon har inte hört av mig heller, I guess. Det får bli ändring på den pannbiffen.

Jag har två svåra beslut att fatta idag som jag tror jag redan är ganska säker på. Jag ska inte ta Scandinavian Watersystem-jobbet och när de ringer, om de ringer, referera till vad som står på internet om dem.
Jag vet inte hur jag ska göra med Flyingejobbet, det skadar inte att åka ner och provjobba, absolut inte. Men ska jag ta bil? Åka tåg? Hur länge ska jag stanna? Ska jag fråga Mr också? Vart ska jag ta vägen?!
Bloggar jag inte mer idag beror det på att jag grävt ner mig i soffan, med rullgardinen nerdragen och väntar på att i morgon ska komma. Jag har nog stängt av telefonen också.


Hade ett obesvarat samtal från att jag kom tillbaka från tandborstningen aldeles nyss. Jag har inte ens iPoden i. Hur kunde jag inte höra? Det är dessutom dolt nummer - alltså Scandinavian watersystems, kanske tur att jag inte svarade. ; )

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback