Julens Önskelista



Nu, eftersom jag inte har någon större energi till något annat, så har jag börjat på min önskelista. Eftersom jag själv inte har något vidare jobb känns det som att jag inte kan ha för höga förväntningar på min jul, eftersom jag knappt kommer kunna köpa några julklappar till mina nära och kär.
De jag ska köpa till är givetvis mor, far och bror. Jag brukar få en slant av mor att handla till Moa & Ville. Men tre personer, i stället för mor, far, bror, pojkvän, pojkväns mamma och pojkväns pappa. Det är lite skillnad. Jag kanske kommer undan i jul ändå?

Min önskelista finner ni på Wishlistr

Något som inte finns med på min lista, eftersom de är alldeles för dyra, är de här helt underbara chinosen. Finns det något snyggare än ett par snygga, höga chinos med ett ribbstickat linne, synbara nyckelben och ett par sjyssta klackar till? Nej, inte i min värld. Du kan ju dessutom ha dem jämt! Du kan rida i dem, gå på stan i dem, köra ett spinningpass, köra en löparrunda. Ja, allt.
Hittade dem på www.zoovillage.se

Annars innehåller min lista mestadels hårvårdsprodukter, som jag refererar till Fridas salong, lite tjänster och lite kläder. Enkelt.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback